Búsqueda avanzada

Arredol d'a parola: conoxer, amar, esfender l'aragonés.

Autor/es:

Arredol d'a parola: conoxer, amar, esfender l'aragonés.

Sinopsis
O profesorato d'o Diploma d'Espezializazión en Filolochía Aragonesa, estudio propio d'a Universidad de Zaragoza que s'imparte en a Facultad de Ciencias Humanas y de la Educación de Uesca, ha empentato ista publicazión que preba d'estar, dende ra modestia, un omenache a dos compañers, os doctors Francho Nagore Laín e Chesús Vázquez Obrador.
Profesors d'iste zentro, os suyos treballos abordan o estudio sincronico e diacronico de l'aragonés en os campos d'a fonetica, a fonolochía, a morfolochía, a sintasis, a toponimia, a dialeutolochía, a istoria e ra literatura.
Tals contribuzions son estatas importans ta ubrir una senda funda en o conoximiento e ra esfensa de l'aragonés como luenga romanica.
En iste sentito, Arredol d'a parola: conoxer, amar, esfender l'aragonés replega un conchunto d'aportazions filolochicas e soziolingüisticas feitas por estudiosos de diferens ambitos que han compartito espazios e proyeutos arredol d'a luenga aragonesa con istos dos profesors.
En iste omenache han partizipato dos instituzions que tamién han quiesto reconoxer a suya faina firme e contina en a dinificazión tanto academica como sozial de l'aragonés: o Instituto de Estudios Altoaragoneses d'a Diputación Provincial de Huesca e ra Dirección General de Política Lingüística d'o Gobierno de Aragón.
Amás, han colaborato ra Cátedra Johan Ferrández d'Heredia e ro Vicerrectorado del Campus de Huesca.
El profesorado del Diploma de Especialización en Filología Aragonesa, estudio propio de la Universidad de Zaragoza que se imparte en la Facultad de Ciencias Humanas y de la Educación de Huesca, ha promovido esta publicación que intenta ser, desde la modestia, un homenaje a dos compañeros, los doctores Francho Nagore Laín y Jesús Vázquez Obrador.
Profesores de este centro, sus trabajos abordan el estudio sincrónico y diacrónico del aragonés en los campos de la fonética, la fonología, la morfología, la sintaxis, la toponimia, la dialectología, la historia y la literatura.
Tales contribucione

Biografía del autor:

Blanca Mira es una novelista y guionista española, autora de & x0201C;Eraclea, la leyenda de la Semilla Dorada& x0201D;, una de las primeras light novel publicadas en España, y de novelas como & x0201C;Me enamoré mientras dormía& x0201D; o & x0201C;Después de los Polos& x0201D;. Como guionista, ganó el concurso de manga de Norma Editorial en dos ocasiones, con & x0201C;Ad Mortem& x0201D; (2015) y & x0201C;Heraldos& x0201D; (2019). Actualmente es autora de Planeta Manga con & x0201C;Good Game!& x0201D; (dibujada por Kaoru Okino) y ha logrado publicar una obra original en Japón con la editorial Square Enix. Sus experiencias a la hora de lanzarse a la aventura de publicar manga en Japón le sirvieron de inspiración para escribir la novela Planeta Manga. Japón: de estudiante a mangaka, con ilustraciones de Inma R.
RRSS:
Twitter: shirayukihimeh
Instagram: blanca mangaka

Editorial INSTITUTO DE ESTUDIOS ALTOARAGONESES

Fecha publicación 09-06-2022

Edición : 1

Número de páginas : 472

ISBN : 978-84-8127-318-2

Tamaño:  230 x 170

¿Qué te ha parecido este libro?